پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228239
واکنش ولايتي به انهدام مواضع داعش توسط سپاه
تاریخ انتشار : 1396/03/29 12:42:25
نمایش : 1735
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص در بخشي از پيام خود نوشت: اقدام ارزشمند و نرم سپاه در انهدام مواضع تروريست هاي داعش نمونه اي از توان بازدارندگي و بالاي دفاعي کشور است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اکبر ولايتي رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، در خصوص اقدام ارزشمند سپاه در انهدام مواضع داعش پيامي را در اينستاگرام منتشر کرده است.

متن کامل پيام بدين شرح است:

مستقل ترين کشور جهان با اقتدار، پاسخ قاطع به بدخواهان ،تروريست ها و دشمنان خود را در هر جايي که باشند داده و خواهد داد و امنيت ايران اسلامي خدشه ناپذير است.

اقدام ارزشمند، با صلابت و نرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در انهدام مواضع تروريست هاي داعش نمونه و بخشي از توان بازدارندگي و بالاي دفاعي کشور، همه جانبه و پشيمان کننده است که براي دشمنان مي تواند بسيار کوبنده تر هم باشد.

امنيت، آرامش، توسعه و پيشرفت در سايه اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با پشتيباني ملت شريف و بزرگ ايران اسلامي، رهبري داهيانه مقام معظم رهبري،عزم جزم و همت مسئولان دلسوز و وحدت

ياد و نام  شهيد والامقام حاج حسن طهراني مقدم پدر موشکي ايران گرامي باد.

مهر
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html